Jak fundusze UE mogą wspomóc firmy w realizacji innowacyjnych projektów? Temu tematowi poświęcone będzie spotkanie informacyjne, które organizujemy 15 lutego w Gorzowie.
Na spotkanie zapraszamy przedstawicieli firm planujących realizację projektów unijnych w nowej perspektywie finansowej 2021-2027. Przedstawimy na nim m.in. informacje na temat głównych założeń i celów UE na kolejne lata oraz przedstawimy o jakie środki będą mogli aplikować w ramach zbliżających się naborów oraz jakie podmioty oferują te formy finansowania.
Data: 15 lutego 2023 r.
Godzina: 10.00 – 13.00
Miejsce: siedziba ZIPH – ul. Kosynierów Gdyńskich 108, Gorzów Wlkp.
Program spotkania:
Temat: Możliwości finansowania projektów innowacyjnych w nowej perspektywie finansowej
Aleksandra Głazowska – Dyrektor INNEDGE Centrum Projektów Europejskich i Innowacji
- - Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) -PARP
- - zasady aplikowania „ścieżka smart” dla MŚP i dużych przedsiębiorców,
- - koncepcja realizacji projektów modułowych, formy finasowania,
- - kryteria oceny projektów „ścieżka smart”,
- - Kredyt Technologiczny I Ekologiczny (FENG) – BGK,
- - zasady aplikowania oraz formy wsparcia dla MŚP i dużych przedsiębiorców,
- - Fundusze Europejskie dla Lubuskiego (FEWL21-27) – Urząd Marszałkowski woj. Lubuskiego,
- - zakres wsparcia, koncepcja realizacji, formy wsparcia dla MSP i dużych przedsiębiorców.
Przerwa kawowa
Temat: Budowanie i Realizacja Projektów Badawczo -Rozwojowych
dr Michał Ociepa – Project Manager INNEDGE Centrum Projektów Europejskich i Innowacji
- - Zasady realizacji projektów Badawczo-Rozwojowych w nowym okresie programowania,
- - Budowanie projektów partnerskich w konsorcjum z jednostką badawczą.
Konsultacje indywidualne
Podczas spotkania w Izbie uczestnicy mieli również okazję do spotkania z Sergiuszem Łukasiewiczem - rzecznikiem Funduszy Europejskich woj. Lubuskiego.
Rejestracja udziału:
Prosimy o przesłanie zgłoszenia udziału na adres: info@ziph.pl do dnia 13 lutego 2023 r.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.