Marketing Day to nasza nowa inicjatywa, która miała swoją pierwszą odsłonę 4 marca w gorzowskim Hotelu Qubus.
Ponad czterdzieści osób spotkało się, aby posłuchać prawdziwej wyroczni polskiego marketingu, stratega marki Pawła Tkaczyka. Wydarzenie mogło odbyć się dzięki wsparciu GBS Bank.
- Znam firmy i ludzi, którzy zasługują na dużo więcej niż mają, ale ich marka nie jest dostatecznie wypromowana – wyznał w jednym z pierwszych zdań prelegent Marketing Day. W dalszej części spotkania, uczestnicy otrzymali niepowtarzalną możliwość konfrontacji własnej wiedzy i doświadczenia z konkretnymi metodami, które pozwalają na szybkie zbudowanie marki. Szeroki wachlarz branż reprezentowali przybyli słuchacze, więc i przekazywane wiadomości musiały być niezwykle urozmaicone. Nie zabrakło pytań i konkretnych case’ów dotyczących firm z sektora budowlanego, spożywczego, HR, reklamowego czy zajmujących się na co dzień kulturą i sztuką. Paweł Tkaczyk zwracał także uwagę na możliwości odpowiedniego pomiaru działań marketingowych. Przybliżył zasady i sposoby zastosowania niektórych narzędzi, które pozwalają wyznaczyć skuteczność kreowania marki. - Nasze zadanie to zabrać markę firmy z punktu A do punktu B - obrazowo przedstawiał cel szkolenia.
W tej podróży, mającej na celu rozwój danego podmiotu, często popełniane są błędy. Ale warto z nimi walczyć, niwelować je, aby osiągnąć wspomniany punkt B. - Silna marka, to proces, który daje niezależność wobec wahań rynkowych, przypadkowych trendów, a przede wszystkim wydłuża cykl życia produktów i oferuje dodatkowe marże. Silna marka to taka, za którą konsument pożąda, zapominając na chwilę o cenie, jaką musi zapłacić. To pozycja w głowie klienta, której konkurencja nie jest w stanie podrobić. W końcu to przewaga nad rynkiem i większe zarobki – uzmysławiał Paweł Tkaczyk.
Z pewnością zgromadzeni w Hotelu Qubus uczestnicy „Marketing Day” poszerzyli wachlarz swoich umiejętności w zaproponowanym zakresie. Cieszy nas Wasz pozytywny odbiór spotkania. Już dziś możemy zdradzić, że pracujemy nad kolejną edycją Marketing Day. Szczegóły wkrótce.
Obejrzyj film: