Social media w biznesie

14 CZERWIEC 2018 15:00

AUTOR: ZIPH / E-MAIL:

14 czerwca zorganizowaliśmy w Izbie szkolenie na temat posługiwania się mediami społecznościowymi w procesie kreowania wizerunku firmy.

Podczas zajęć uczestnicy dowiedzieli się m.in. jakie są korzyści i ewentualne zagrożenia wynikające z obecności firmy mediach społecznościowych, poznawali specyfikę najbardziej znanych portali (Facebook, LinkedIn, Google+, Instagram, You Tube, Twitter) oraz zasady planowania działań w social media.

Naszym wykładowcą był Tomasz F. Grzelak - trener ds. sprzedaży i budowy marki w Social Media, wykładowca w WSB w Toruniu i Bydgoszczy. Wieloletni zdobywca nagród i wybitnych osiągnięć sprzedażowych w Towarzystwach Ubezpieczeniowych Generali, Aegon, Skandia oraz Londyńskiego Lloyd’s.

Wywiad z Tomaszem ukaże się w najbliższym numerze „Głosu Przedsiębiorcy”.