Pod koniec lutego w Izbie miało miejsce szkolenie na temat Public Relations skierowane do pracowników lubuskich firm.
Public Relations to w dzisiejszych czasach podstawa funkcjonowania niemal każdej firmy i organizacji. PR to nic innego, jak praktyczne działanie, oparte na planowaniu i nieustannym wysiłku, aby stworzyć i utrzymać dobrą reputację przedsiębiorstwa oraz wzajemnych relacji między instytucją a odbiorcami jej działań. Izbowe szkolenie miało za zadanie wskazanie przedsiębiorcom jak robić to profesjonalnie, tak, aby wzmocnić wizerunek firmy i zwiększyć jej rozpoznawalność.
O Public Relations powinny pamiętać również te najmniejsze firmy, które czasami nie przywiązują zbytniej wagi do tego typu działalności, bo kojarzy się im ona z dużymi wydatkami lub – co gorsza – uważają ją za niezbyt potrzebną. Na szczęście tego typu myślenie jest w Polsce coraz rzadsze. Świadomość, że należy mówić o sobie w sposób zorganizowany oraz wiedzieć, co się chce powiedzieć i do kogo się kieruje przekaz, jest dzisiaj wysoka. Potwierdziły to izbowe zajęcia, które poprowadził Zbigniew Pankiewicz, wieloletni dziennikarz telewizyjny, który od kilkunastu lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw, a w swojej karierze zawodowej zarządzał także mediami publicznymi w TVP Szczecin oraz Radiu Koszalin.
Zajęcia odbyły się w ramach cyklu bezpłatnych szkoleń przygotowanych wspólnie przez ZIPH i Polską Fundację Przedsiębiorczości.