Zachodnia Izba Przemysłowo-Handlowa wspólnie z Polską Fundacją Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. „Marketing małych i dużych firm B2B B2C”.
Data: 17 października 2016 r.
Godzina: 9.00 – 16.00
Miejsce: Siedziba ZIPH, ul. Kazimierza Wielkiego 1, 66-400 Gorzów (Pałacyk Ślubów) – sala na parterze.
Cel szkolenia:
Przedstawienie narzędzi marketingowych stosowanych w firmach z podziałem na ich wielkość i model biznesu. Wraz z uczestnikami szkolenia omówimy zasady komunikacji marketingowej w modelu Business to Business oraz Business to Consumer. Oba modele wymagają innych narzędzi, a poznanie i zastosowanie niektórych z nich może przynieść uczestnikom szkolenia wymierną wartość dodaną w postaci nowych kontraktów i zwiększenia sprzedaży. Podczas szkolenia uczestnicy będą mogli poznać nowe zagadnienia w ciągle zmieniającym się świecie marketingu, przypomną sobie co muszą naprawić w swoich firmach i wreszcie nawiążą nowe kontakty biznesowe w przyjaznej atmosferze prezentowanego szkolenia.
Dla kogo:
Szkolenie kierowane jest do właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz pracowników działów marketingu, którzy na co dzień korzystają z narzędzi marketingowych w budowaniu marki i rozwoju kanałów sprzedaży.
Prowadzący:
Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, wieloletni dziennikarz telewizyjny, który specjalizował się w tematach gospodarczych, a następnie jako specjalista ds. marketingu i PR, brał udział w budowaniu wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin.
Formularz zgłoszeniowy:
Wypełniony formularz prosimy przesłać na adres e-mail: t.molski@ziph.pl
Informacje:
Tomasz Molski
T: 696-007-665
E: t.molski@ziph.pl
PROGRAM SZKOLENIA
Godzina |
Temat zajęć |
9.00 – 9.15 |
Powitanie uczestników i wprowadzenie |
9.15 – 10.30 |
Marketing wartości - czym jest wartość dla klienta i jak odpowiednio przygotować się do jej rozpoznania i wykorzystania. Rola marketingu firmy w procesie dostarczania wartości dla klientów. Jak efektywnie przygotować dział marketingu w firmie. |
10.30 – 10.45 |
Przerwa |
10.45 – 12.15
|
Narzędzia marketingowe w modelu B2C - w modelu wsparcia sprzedaży. |
12.15 – 12.30 |
Przerwa |
12.30 – 14.15 |
Narzędzia marketingowe w modelu B2B - w modelu wsparcia relacji biznesowych. |
14.15 – 14.30 |
Przerwa |
14.30 – 16.00 |
Ustalanie budżetów czyli na co nie wydawać pieniędzy w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej. Przykłady dobrych i złych kampani reklamowych. |
16.00 |
Zakończenie szkolenia |