Szkolenie - Marketing małych i dużych firm (brak wolnych miejsc)

11 PAŹDZIERNIK 2016 10:30

AUTOR: ZIPH / E-MAIL:

Zachodnia Izba Przemysłowo-Handlowa wspólnie z Polską Fundacją Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. „Marketing małych i dużych firm B2B B2C”.

Data: 17 października 2016 r.
Godzina: 9.00 – 16.00
Miejsce: Siedziba ZIPH, ul. Kazimierza Wielkiego 1, 66-400 Gorzów (Pałacyk Ślubów) – sala na parterze.


Cel szkolenia:

Przedstawienie narzędzi marketingowych stosowanych w firmach z podziałem na ich wielkość i model biznesu. Wraz z uczestnikami szkolenia omówimy zasady komunikacji marketingowej w modelu Business to Business oraz Business to Consumer. Oba modele wymagają innych narzędzi, a poznanie i zastosowanie niektórych z nich może przynieść uczestnikom szkolenia wymierną wartość dodaną w postaci nowych kontraktów i zwiększenia sprzedaży. Podczas szkolenia uczestnicy będą mogli poznać nowe zagadnienia w ciągle zmieniającym się świecie marketingu, przypomną sobie co muszą naprawić w swoich firmach i wreszcie nawiążą nowe kontakty biznesowe w przyjaznej atmosferze prezentowanego szkolenia.

Dla kogo:

Szkolenie kierowane jest do właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz pracowników działów marketingu, którzy na co dzień korzystają z narzędzi marketingowych w budowaniu marki i rozwoju kanałów sprzedaży.

Prowadzący:
Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, wieloletni dziennikarz telewizyjny, który specjalizował się w tematach gospodarczych, a następnie jako specjalista ds. marketingu i PR, brał udział w budowaniu wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin.

Formularz zgłoszeniowy:

 

Wypełniony formularz prosimy przesłać na adres e-mail: t.molski@ziph.pl 

Informacje:
Tomasz Molski
T: 696-007-665
E: t.molski@ziph.pl

PROGRAM SZKOLENIA

Godzina

Temat zajęć

9.00 – 9.15

Powitanie uczestników i wprowadzenie

9.15 – 10.30

Marketing wartości - czym jest wartość dla klienta i jak odpowiednio przygotować się do jej rozpoznania i wykorzystania.

Rola marketingu firmy w procesie dostarczania wartości dla klientów.

Jak efektywnie przygotować dział marketingu w firmie.

10.30 – 10.45

Przerwa

10.45 – 12.15

 

Narzędzia marketingowe w modelu B2C - w modelu wsparcia sprzedaży.

12.15 – 12.30

Przerwa

12.30 – 14.15

Narzędzia marketingowe w modelu B2B - w modelu wsparcia relacji biznesowych.

14.15 – 14.30

Przerwa

14.30 – 16.00

Ustalanie budżetów czyli na co nie wydawać pieniędzy w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej. Przykłady dobrych i złych kampani reklamowych.

16.00

Zakończenie szkolenia