Dotacje na promocję polskich marek

24 MAJ 2016 07:00

AUTOR: ZIPH / E-MAIL:

100 mln zł to pula środków dostępna w ramach konkursu ogłoszonego przez PARP na wsparcie promocji oraz internacjonalizację innowacyjnych przedsiębiorstw w oparciu o polskie marki produktowe.

O dofinansowanie mogą ubiegać się wyłącznie mikro, mali lub średni przedsiębiorcy prowadzący działalność eksportową, zarejestrowaną na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Na wsparcie mogą liczyć projekty dotyczące uczestniczenia przez firmy w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji. Chodzi o działania mające na celu promowania Marki Polskiej Gospodarki, a także wyrobów i usług, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych.
Ponadto w procesie oceny wniosku o dofinansowanie, preferowane będą firmy, które wdrożyły, zleciły, bądź zakupiły prace badawczo-rozwojowe (B+R) albo prowadzą je samodzielnie.

Termin naboru wniosków:
Od 24 czerwca do 5 sierpnia 2016 r.

Termin rozstrzygnięcia konkursu:
Rozstrzygnięcie konkursu następuje poprzez zatwierdzenie przez Instytucję Pośredniczącą (Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości) listy ocenionych projektów zawierającej przyznane oceny z wyróżnieniem projektów wybranych do dofinansowania. Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu - 3 miesiące od dnia zamknięcia naboru wniosków o dofinansowanie.

Miejsce składania wniosków:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa.

Sposób składania wniosków:
Wniosek o dofinansowanie projektu należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej za pośrednictwem Generatora Wniosków udostępnionego za pośrednictwem strony internetowej PARP www.poir.parp.gov.pl

Dodatkowe informacje: